Tuesday, December 23, 2008

tagged 3


Nama timang-timangan anda dari orang tersayang.....

Family : nen, kak nein,acik nein...
Jiran : nen,kak long...
Friends : nein,fabrizia,fab,zanini,ne-in,kak nein,along...

Anda seorang yang.....Kekuatan and Kelemahan
kekuatan : jadi kuli angkat barang berat kalu kat umh tu..mentang2 badan aku basar,sume aku kene angkat...(i'm still a girl ok...) x best tol..(tp nenek lg kuat taw.seyes ni!x main2..)
kelemahan : ske tdo.tu sbb x leh slim.haha


Makanan and Minuman Favourite Anda.....
Makanan : yg nenek n ibu masak.anything la.pucuk ubi rebus pon bole jd sedap..yummmy!!
Minuman : anything wid ice in it.once wat jus pegaga...fuuuuhhh sedapnyer!!


Favourite Colour.....
i think i like black n red

Favourite Song.....
1) I'm you- leona lewis
2) miss independent - ne-yo
3) Halcyon (Beautiful Days) - Mono

4) After Midnight - Yuna

Siapa yang membuatkan anda tergelak.....
1) fitri - sepupu paling kecik sbb die br pandai bcakap...so die asek bcakap jek.so, hv to xpect d unxpected..
2) Gile Kentang / 58 ... (mcm2 ada...)

3) my sis's frens - they sure know how to make ppl laugh smp ssh nk napas

Siapakah yang membuatkan anda stress.....
1) Puan diana adnan ---stress ckp dgn org yg xnk kalah ni kadang2.. (kadang2 wat buli jek..haha)
2) Puan mahani martu ---stress gak dgr die bebel sbb nnt die majuk...adoi nenek ku syg...

3 benda yang mesti ada dalam beg anda.....
Beg??? beg yg mane ek?kalu ade beg, byk aku sumbat smp penuh.tp tgk tmpt gak la kn... tp salunye aku masuk poket je kalu pakai suar b'poket la.. so, here we go
1) duit (seposen pon duit gak kan....)
2) handphone cum walkman cum camera.
3) purse (kalu rajin r..tp kene bwk gak,sbb ic dlm tu n sumtime xde poket nk isi brg2 d atas, hehe)

Kali terakhir anda beriya-iya menangis. Kenapa?
hmmmmm....bile ek? thn lps kot? jap3....ye r..tym salam raye tu ha...sume emo.hehe

Perkara paling lucu dan memalukan dalam hidup anda.....
lucu n memalukan ek...ade ke wei?korg ingat x? aku x ingat la wei...ingat kn aku ek kalu ade. sbb kalu lucu tu mmg byk.memalukn tu mane leh ckp ma...x bek memalukn dr sendri nih..hehe..tp kalu 2-2 mmg aku x sure ade ke x.hehe.PEACE

Tag 6 rakan anda.....
1) ale' - jgn segan2 update blog anda tu...pos la ole2 dr sane =p
2) ina - ko ni, sejak kuar maxis, diam jek...x dgr kabar langsung
3) budak caremel - manenye caremel aku ha....update blog cpt
4) aja - bukak la blog anda...hehe
5) ko bace...ko kene tag le.woahahaahahaha..sile2..

0 comments:

Post a Comment