Tuesday, April 19, 2011

i'll be missing you




dear yana,

yana, apa kabar skrg? moga tenang hendaknya.
ingat tak kite borak psl ikhmal dulu...
pasal kitorg akan tolong ko jaga die nnt...
kalau die lari mane2 pon kite cover.
mama fila byk connection.satu malaysia kite carik..
hihi...
gelak sakan kite borak mlm tu.
xcited tunggu ikhmal lahir...
pastu ko ckp, ko salu borak ngan ikhmal...
ajak makan, tanye mknn tu sedap ke x...
pastu ko ckp, everytime ko ajak ikhmal tdo, die mesti tendang2 perot ko...
die xmo tdo awal mcm maknye dulu...hik hik.
seronk dgr ko citer experience mase ko pregnant...
mcm senang je.
xde pon mgidam mcm2...
ikhmal cool je dok dlm tu...
die salu lepak side kanan kn? =)
kiri rase kosong je ko ckp.
pastu, kite borak psl mknn...
aku ckp jgn minum soya byk sgt,sbb aja gtau aku dulu, dlm soya byk hormon pompuan.
kalau air kelapa xpe...

yana, sori ek...
aku x jengok ko awal2...
aku nk g tgk ko..
ye la, aku kn kire dekat dah.
ko pon pnh gtau,last jumpe time pose yg ko announced ko pregnant ikhmal.
happy gile kite mlm tu kn?
walaupon ujan renyai2...sempat gak mkn megi kat warong tu.
ish, menyimpang lak :p
ok, smbg balik.
aku takot nyusahkan ko lak sbb ko tgh sarat time tu kn.
mak ko pon x bg ko drive.
lg seminggu je.
so aku ckp ngan fila, kite g jengok ko ngan ikhmal lps due esok.
tp ko x pnh menolak, cume ko soh gtau awal2, takot ko kt ayetam.
aku pk, alamak, ko nk bpantang kat ayetam ke?
segan lak nnt nk lepak lame2 lyn ko ngan ikhmal.
kalau kt umh ko tu, da biase la kn...
da mcm umh sendrik.kih kih..

16 hb april 2011, aku da tringat kat ko.
aritu due ko kn...
tp x msg ko lak.
ko taw la aku, tdo lebey...
mane x naik badan.
aja tanye aku gak psl ko.
die ingat date tu, sbb same dgn bday kwn die.
kwn yg mane, ko jgn tanye r...
aku pon xtau lor =p
tp ko gtaw aritu ko da dpt surat kn?
surat bsalin.
aku xtaw lak kewujudan surat tu selame idop ni.
ko kate 15.4 da masuk wad, 16.4 kompem bsalin.
hari2 ko berangan bsalin.
ko kate ko x sabo nk deliver n cpt abeh pantang.
ye r, ko pon bkn jenis yg leh dok diam...
ade je mende ko nk wat kn...hihi
ko tanye aku psl fara ngan iqbal...
padahal ko tgh chat ngan fara time tu, tp ko x brani tanye.
aku gtaw ape yg fila citer kt aku la...
tp ko tau la fila tu kn..
jwpn bile nk siyes lak...
ko pon ckp jgn tanye fila,sbb jwpn die pelik2..hihihi

yana, aku rindu r kat ko..
rindu dgr ko gelak
rindu ko dok tepok2 badan org mase ko gelak/marah.
sakit dow..hihi
aku tau aku xde r rapat sgt cam dorg yg len..
aku salu dok umh kn time tu
dorg lg knl ko dr aku
tp trime kasih sbb sudi dtg umh aku yg sentiase bsepah tu.
terima kasih sbb jd kwn aku.
byk aku bljr dr ko.
walaupon x byk aku praktikkn, tp insyaallah aku ingat.
yana...ko tenang2 ye kat sane...
kitorg akn jaga ikhmal same2
ko jgn risau r.
kitorg x ajo part yg bukan2.. =p
kalu aku garang ngan ikhmal, ko jgn mrh aku tau.
aku mintak kebenaran nih.hihi

nnt satu hari kite jumpe lg ek yana.
insyaAllah...

kitorg syg ko sgt2...mmmuuuah...plok kuat2 ^^

AL-FATIHAH
ILYANA SULAIMAN
1984-2011

6 comments:

zFiELa FewRinA said...

yana slalu suh aku ajar ikhmal jadi kuat macam aku..tapi tidak waktu yana pergi alfatihah

zana hassan said...

rindu aku akan selalu bersama mu. al-fatihah.

zanini said...

insyaAllah fila, kite wat same2...
ikhmal ade lebih 10 mak die...insyaAllah
YOOSH!

honeybun said...

ko mmg nein.... aku muka da ganaz da, meleleh gak baca 'surat' ko nie... anyway... sedekah al-fatihah byk2 tanda ingatan tulus ikhlas kita.... -mama yam-

bandgurl said...

nein...ak xkuat cm ko nk tulis...asl nk tulis je..keyboard ak bsh...ak draf je dlu..
miss u so much yana - bonda wany

شركة المثالية said...


شركة المثالية للتنظيف بالجبيل
شركة المثالية للتنظيف بالقطيف

Post a Comment