Friday, January 9, 2009

petang semalam



happy reading..... =p

bermula la kesah... aku 530pm je aku da blah dr opis. sian ayah tunggu lame2 kat subang tu. seperti biase, aku beratur le kat platform stesyen kl sentral tu. train smp dlm kol 6pm mcm tu. n seperti biase jugakla masing2 jd tuff tym nih.sume dok tolak2.aku rase aku x yah bjalan pon tym tu n bole masuk tren (tp kene d posisi yg betol la ek kawan2..ni pon sbulan menuntut ilmu tolak2 masuk tren ni). nway...x smena-mena...selipar aku ttinggal kat atas platform.ha!aku panic jap.ingat nk la pusing amik blk tp mmg xde rezki la slipar aku yg berumur 3 hari tu (baru beli ari selase).aku nk tolak kuar, dorg tolak aku blk masuk.nak pusing pon susah.aku redha...malu jgn nak kate la.tp wat muka x phm je.aku ttibe jd alert bile sume org pandang bwh (padahal org pandang bwh tu sbb x tahan bau ketiak bangla2 dlm tren).addoi...aku pon sms le ayah aku, soh die masuk kat parking lot sbb slipar aku xde.off coz le aku x akn bjalan kuar ke blkg k4 tu ha.oh tidak..seb bek ayah smp b4 tren stop kat subang.aku ala2 segan la jugak.tp aku gagah kn diri kuar tren n dok jap kat bangku utk tanggal slipar 1 lg tu.n aku bkaki ayam le ke kerete.aku sumbat tliga ngan earphone n pasang lagu kuat2.ape org gelak ke, sengih ke, aku x kesah.itu la crite ptg semalam.4 sure i wont forget d unfortunate event tu.hehe...thx

p/s: ppppsssstt...kalu jumpe sblh lg slipar tu, diam2 ek..tata!!


0 comments:

Post a Comment